A A A

Σχολεία Σχολικής Ψυχολογίας

Το 3ο Σχολείο Σχολικής Ψυχολογίας με τίτλο «Ψυχοκοινωνική υποστήριξη ευάλωτων ομάδων μαθητών στη σχολική κοινότητα. Πρακτικές και παρεμβάσεις ευαισθητοποιημένες στις ψυχολογικές ανάγκες παιδιών/εφήβων που έχουν βιώσει τραυματικές εμπειρίες»,που διοργανώνεται από το ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία» και το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και είχε προγραμματιστεί για τις 27 Μαρτίου 2020 & 28 Μαρτίου 2020,αναστέλλεται τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο στο πλαίσιο προληπτικών μέτρων με γνώμονα την προστασία της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Λυπούμαστε για αυτή την αναβολή λόγω των έκτακτων συνθηκών.

Θα υπάρξει ενημέρωση σχετικά με τη νέα ημερομηνία διεξαγωγής του 3ου Σχολείου Σχολικής Ψυχολογίας, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν.

 Για περισσότερες πληροφορίες: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 210-7277590

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

 

Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής

 

Θέμα Σχολείου:

Ψυχοκοινωνική υποστήριξη ευάλωτων ομάδων μαθητών στη σχολική κοινότητα. 

Πρακτικές και παρεμβάσεις ευαισθητοποιημένες στις ψυχολογικές ανάγκες παιδιών/εφήβων που έχουν βιώσει τραυματικές εμπειρίες.

Το ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία» και το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνουν το 3ο Σχολείο Σχολικής Ψυχολογίας με τίτλο «Ψυχοκοινωνική υποστήριξη ευάλωτων ομάδων μαθητών στη σχολική κοινότητα, Πρακτικές και παρεμβάσεις ευαισθητοποιημένες στις ψυχολογικές ανάγκες παιδιών & εφήβων που έχουν βιώσει τραυματικές εμπειρίες» με διεθνή συμμετοχή προσκεκλημένων ομιλητών. Το σχολείο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης, ειδικούς ψυχικής υγείας, επαγγελματίες που εργάζονται με ευάλωτες ομάδες παιδιών και εφήβων, καθώς και σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές. Σκοπός του συγκεκριμένου σχολείου είναι η ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων αναφορικά με θέματα ψυχοκοινωνικής προσαρμογής και στήριξης ευάλωτων ομάδων μαθητών στις σχολικές κοινότητες, καθώς και η ανάδειξη καλών πρακτικών και παρεμβάσεων ευαισθητοποιημένων στις ψυχολογικές ανάγκες παιδιών & εφήβων που έχουν βιώσει τραυματικές εμπειρίες. 

Στο αρχείο της Πρόσκλησης μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το 3ο Σχολείο Σχολικής Ψυχολογίας και οδηγίες για την εγγραφή σας

Πρόσκληση

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

27-28 Μαρτίου 2020, Αμφιθέατρο Aula, Φιλοσοφική Σχολή, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Πρόεδρος: Καθ. Χ. Χατζηχρήστου

Με διεθνή συμμετοχή προσκεκλημένων ομιλητών

Τίτλος

«Οικολογική Προσέγγιση στην Ψυχική Ευεξία: ο ρόλος των εκπαιδευτικών» (An Ecological Approach to Psychological Well-Being: the role of teachers and schools)

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και στελέχη εκπαίδευσης που έχουν συμμετάσχει σε προγράμματα του project Συν-φροντίζω («Εμείς», Στηρί-ζωντας, Πιλοτική φάση WeC.A.R.E, WeC.A.R.E2013-2014) και αποτελεί την αφετηρία για τη δημιουργία του δικτύου σχολείων του project Συν-φροντίζω στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες. Στόχος του δικτύου αποτελεί η διευκόλυνση της επικοινωνίας, συνεργασίας, ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών μεταξύ των εκπαιδευτικών και η ανάδειξη των αποτελεσματικών πρακτικών από την εφαρμογή των προγραμμάτων. Επίσης  απευθύνεται  σε σχολικούς  ψυχολόγους  και  μεταπτυχιακούς  φοιτητές  σχολικής ψυχολογίας.

Θέμα του Summer School

«Response to intervention: A system of improving the learning and behavior outcome for all students»

Ένα σύστημα βελτίωσης της αποτελεσματικότητας στη μάθηση και στη συμπεριφορά για όλους τους μαθητές) και εισηγητής θα είναι ο Dr. George M. Batsche, Professor and Co-Director, Institute for School Reform, School Psychology Program, University of South Florida.

Το Summer School διοργανώνεται από το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σχολικής Ψυχολογίας και το Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Κλάδο Σχολικής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας, και το Δίκτυο Αποφοίτων Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σχολικής Ψυχολογίας. Aπευθύνεται σε ψυχολόγους και εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, σε μέλη ΔΕΠ και σπουδαστές Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Ψυχολογίας και Παιδαγωγικών.