A A A

Χατζηχρήστου, Χ., Λαμπροπούλου, Α., Γεωργουλέας, Γ., Λιανός, Π., & Υφαντή, Θ. (in press). Πολυεπίπεδη παρέμβαση για τη στήριξη των σχολικών κοινοτήτων στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19: Εμπειρικά δεδομένα και δράσεις. Ψυχολογία.

Χατζηχρήστου, Χ., Λαμπροπούλου, Α., Λιανός, Π., Γεωργακάκου-Κουτσονίκου, Ν., Μίχου., Σ. Υφαντή, Θ., Γεωργουλέας, Γ.(2021). Ψυχοκοινωνικές και εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική κοινότητα στην περίοδο της πανδημίας COVID-19: Σύνδεση εμπειρικών δεδομένων με δράσεις υποστήριξης και κατάρτισης. Νέα Παιδεία, 177, 13-32.

Χατζηχρήστου, Χ., Λαμπροπούλου, Α., & Υφαντή, Θ. (2020). Ψυχοκοινωνική υποστήριξη των σχολικών κοινοτήτων στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19: Πολυεπίπεδες δράσεις του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ. Νέα Υγεία, 109, 1-7.

Hatzichristou, C., Gari, A., Mylonas, K., Karitsa B. Tsiovoulou, A., & Giavrimis, P. (2014). Attitudes and perceptions of teachers for divorce and childrens' adjustment after parental separation, Social Sciences Tribune, 16 (63),80-105.

Hatzichristou, C., Gari, A., Mylonas, K., Tsiovoulou, A., Karitsa B. & Giavrimis, P. (2012). Perceptions and attitudes of students for divorce and childrens' adjustment after parental separation, Nea Paideia, 144, 131-146.

Χατζηχρήστου, Χ., Κατή, Α., Γεωργουλέας, Γ., Λυκιτσάκου, Κ., & Υφαντή, Θ., (2012). Ψυχολογική στήριξη των παιδιών σε καταστάσεις κρίσεων. (με ένα επίμετρο για την οικονομική κρίση). Αθήνα: Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Χορηγία: Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος 

Hatzichristou, C. & Lampropoulou, A. (2012). Psychosocial support of Roma students: Development of a multilevel model for providing school psychological services. Education Sciences, 261- 279.

Lampropoulou, A. (2009). Subjective youth’s wellbeing and coping. Contemporary Society, Education and Mental Health, 2 (5), 31-56.