A A A

Βιβλία

GottmanJ. (2011). Η Συναισθηματική Νοημοσύνη των Παιδιών. Πώς να μεγαλώσουμε παιδιά με συναισθηματική νοημοσύνη. Ένας πρακτικός οδηγός για  γονείς. Επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης και πρόλογος: Χατζηχρήστου, Χ. Αθήνα :  Ελληνικά Γράμματα (σελ.256).

Doll Β., Zucker S. & Brehm K. (2009). Σχολικές τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα. Επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης και πρόλογος Χ. Χατζηχρήστου. Μετάφραση Ε. Θεοχαράκη. Εκδόσεις Τυπωθήτω.

Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Ο χωρισμός των γονέων, το διαζύγιο και τα παιδιά.  Η προσαρμογή των παιδιών στη διπυρηνική οικογένεια και το σχολείο.Αθήνα: Πεδίο.

Χατζηχρήστου Χ., (2014). Συμβουλευτική στη σχολική κοινότητα. Αθήνα: Τυπωθήτω Χατζηχρήστου, Χ. (επιμ.) (2012). Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα. Αθήνα: Gutenberg.

Ενδεικτικά

Χατζηχρήστου Χ. & Λαμπροπούλου, Α. (2013). Aνάπτυξη πολυεπίπεδου μοντέλου παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών. Στο Γ. Φλουρής, Λ. Γιώτη, Χ. Παρθένης, & Μηλίγκου, Ε. (Επιμ.) Δια Βίου Εκπαίδευση και Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπο το πρίσμα της Διαπολιτισμικής Οπτικής: Το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» ως αφετηρία νέων θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων (σσ. 113-131). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.


Λαμπροπούλου, Α. & Χατζηχρήστου Χ. (2013). Πρόγραμμα «Εκπαίδευση παιδιών Ρομά»: Δεδομένα από την αξιολόγηση του προγράμματος ψυχοκοινωνικής παρέμβασης. Στο Γ. Φλουρής, Λ. Γιώτη, Χ. Παρθένης, & Μηλίγκου, Ε. (Επιμ.) Δια Βίου Εκπαίδευση και Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπο το πρίσμα της Διαπολιτισμικής Οπτικής:Το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» ως αφετηρία νέων θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων (σσ. 565-585). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Ενδεικτικά

Hatzichristou, C. & Nastasi, B. (eds. in preparation). Handbook of School Psychology in a Global Context. New York, NY: Springer.

Hatzichristou,C, & Rosenfield, S. (2017). Consultation services in educational settings: A global perspective. In C.Hatzichristou and S.Rosenfield (eds).) The International Handbook of Consultation in Educational Settings (pp.3-11).  New York, NY: Taylor & Francis.

Hatzichristou,C, Lampropoulou,A., Georgouleas,G., &  Mihou,S. (2017). A multilevel approach to system level consultation: Critical components and transnational considerations. In C.Hatzichristou and S.Rosenfield (eds).) The International Handbook of Consultation in Educational Settings (pp. 70-93).  New York,NY: Taylor & Francis.

Rosenfield, S & Hatzichristou, C. (2017). Mapping the global future of school- based consultation. In C.Hatzichristou and S.Rosenfield (eds).) The International Handbook of Consultation in Educational Settings (pp. 381-388).  New York,NY : Taylor & Francis.