A A A

Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Ο χωρισμός των γονέων, το διαζύγιο και τα παιδιά.  Η προσαρμογή των παιδιών στη διπυρηνική οικογένεια και το σχολείο.Αθήνα: Πεδίο.

Χατζηχρήστου, Χ., (2015). Πρόληψη και προαγωγή της ψυχικής υγείας στο σχολείο και στην οικογένεια. Αθήνα: Gutenberg.

Χατζηχρήστου Χ., (2014). Συμβουλευτική στη σχολική κοινότητα. Αθήνα: Τυπωθήτω Χατζηχρήστου, Χ. (επιμ.) (2012). Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα. Αθήνα: Gutenberg.

Χατζηχρήστου, Χ. (2011). Σχολική Ψυχολογία. Αθήνα: Τυπωθήτω.

 

Χατζηχρήστου, Χ. (Επιμ.) (2011α). Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο: Πρόγραμμα για την προαγωγή της  ψυχικής υγείας και της μάθησης στη σχολική κοινότητα: Εκπαιδευτικό υλικό Ι: Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Νηπιαγωγείο, Α΄,  Β΄ Δημοτικού: Θεωρητικό πλαίσιο και δραστηριότητες (Περιλαμβάνει 12 τόμους με θεωρία, ερευνητικά ευρήματα και  δραστηριότητες για την τάξη: 1) Εννοιολογικό πλαίσιο και περιγραφή του προγράμματος, 2) Δεξιότητες επικοινωνίας, 3)  Αναγνώριση, Έκφραση, Διαχείριση Συναισθημάτων, 4) Διαστάσεις της Αυτοαντίληψης, Αυτοεκτίμηση, 5) Αντιμετώπιση  Αγχογόνων Καταστάσεων, 6) Κοινωνική Επάρκεια - Κοινωνικές Δεξιότητες, 7) Διαδικασία Επίλυσης Συγκρούσεων, 8)  Σχολείο και Πολυπολιτισμικότητα, 9) Σχολείο και Μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, 10) Σχολείο και Οικογένεια,  11) Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα, 12) Τετράδιο Δραστηριοτήτων για Μαθητές Νηπιαγωγείου και πρώτων  τάξεων του Δημοτικού. Αθήνα, Τυπωθήτω.

Χατζηχρήστου, Χ. (Επιμ.) (2011β). Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο: Πρόγραμμα για την προαγωγή της  ψυχικής υγείας και της   μάθησης στη σχολική κοινότητα: Εκπαιδευτικό υλικό ΙΙ: Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄  δημοτικού: Θεωρητικό πλαίσιο και δραστηριότητες. (Περιλαμβάνει 13 τόμους με θεωρία, ερευνητικά ευρήματα και  δραστηριότητες για την τάξη: 1) Εννοιολογικό πλαίσιο και περιγραφή του προγράμματος, 2) Δεξιότητες επικοινωνίας, 3)  Αναγνώριση, Έκφραση, Διαχείριση Συναισθημάτων, 4) Διαστάσεις της Αυτοαντίληψης, Αυτοεκτίμηση, 5) Αντιμετώπιση  Αγχογόνων Καταστάσεων, 6) Κοινωνική Επάρκεια - Κοινωνικές Δεξιότητες, 7) Διαδικασία Επίλυσης Συγκρούσεων, 8)  Σχολείο και Πολυπολιτισμικότητα, 9) Σχολείο και Μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. 10) Σχολείο και Οικογένεια,  11) Δεξιότητες μελέτης, 12) Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα, 12) Τετράδιο Δραστηριοτήτων για Μαθητές          Νηπιαγωγείου και πρώτων τάξεων του Δημοτικού. Αθήνα, Τυπωθήτω.

Χατζηχρήστου, Χ. (Επιμ.) (2011γ). Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο: Πρόγραμμα για την προαγωγή της ψυχικής υγείας και της μάθησης στη σχολική κοινότητα: Εκπαιδευτικό υλικό ΙΙΙ: Δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Θεωρητικό πλαίσιο και δραστηριότητες. (Περιλαμβάνει 13 τόμους με θεωρία, ερευνητικά ευρήματα και δραστηριότητες για την τάξη.

Χατζηχρήστου, Χ., Πολυχρόνη, Φ., Μπεζεβέγκης, Η., & Μυλωνάς, Κ. (2008). Τεστ Ψυχοκοινωνικής Προσαρμογής: Κλίμακα εκπαιδευτικού για παιδιά προσχολικής ηλικίας, στα πλαίσια του προγράμματος «Κατασκευή και στάθμιση 12 ερευνητικών- ανιχνευτικών εργαλείων για μαθησιακές δυσκολίες». Υλοποιήθηκε απο το Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης και Πανεπιστήμιο Αθηνών, Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ΕΣΠΑ,  (Υπεύθυνος έργου: Καθ. Κ. Δ. Πόρποδας).


Χατζηχρήστου, Χ. & Πολυχρόνη, Φ. (επιμ.). (2007). Ο Τρυφερούλης Μικροφτερούλης. Ένα παραμύθι για τη διαφορετικότητα. Κείμενο: Θ. Καραγιάννη. Αθήνα: Φαντασία.


Πολυχρόνη, Φ., Χατζηχρήστου, Χ., & Μπίμπου, A. (επιμ.). (2006). Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Δυσλεξία. Ταξινόμηση, αξιολόγηση και παρέμβαση. Συγγραφική ομάδα: Γκαρή, Α., Δημάκος, Γ., Κασσωτάκη, Κ., Ματσόπουλος, Α., Μόττη- Στεφανίδη, Φ., Μπίμπου, Α., Νικολόπουλος, Δ., Πολυχρόνη, Φ., Ράλλη, Α., Στογιαννίδου, Α., Χατζηχρήστου, Χ. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.


Χατζηχρήστου, Χ. (Επιμ.) (2004). Το Ολυμπιακό Πνεύμα μέσα από τη φωνή των παιδιών. Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα: National Communication.