A A A

Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Γεωργουλέας, Γ., Αθανασίου Δ., Φραγκιαδάκη Δ., (2023). Κατευθύνσεις για την επιστροφή στο σχολείο και στην τάξη μετά από την εμπειρία μιας φυσικής καταστροφής (Σχολ. Έτος 2023-2024). Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ. 

Το παρόν έντυπο αναπτύχθηκε με αφορμή τις πλημμύρες στη Θεσσαλία και άλλες περιοχές της χώρας (Σεπτέμβριος 2023) εστιάζοντας στην ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών/τριών στο σχολείο και στην τάξη. Αποτελεί συνέχεια των δράσεων του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ για την στήριξη των σχολικών κοινοτήτων σε περιόδους - καταστάσεις κρίσεων (π.χ. πανδημία, πυρκαγιές, σεισμός, οικονομική κρίση, κ.α.).

Ειδικότερα παρουσιάζονται οι βασικοί άξονες ανταπόκρισης στην κρίση δίνοντας έμφαση στην επιστροφή στο σχολείο μετά από ένα καταστροφικό γεγονός για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών

Για να δείτε το έντυπο πατήστε εδώ.