A A A

Εκδόσεις

       

Bear, G. (2023). Βελτιώνοντας το σχολικό κλίμα. Πρακτικές στρατηγικές για τη μείωση των προβλημάτων συμπεριφοράς και την προαγωγή της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης. Επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης Χ. Χατζηχρήστου. Μετάφραση Α. Λαμπροπούλου.  Εκδόσεις: Πεδίο.

GottmanJ. (2011). Η Συναισθηματική Νοημοσύνη των Παιδιών. Πώς να μεγαλώσουμε παιδιά με συναισθηματική νοημοσύνη. Ένας πρακτικός οδηγός για  γονείς. Επιστημονική επιμέλεια Bear, G. (2023). Βελτιώνοντας το σχολικό κλίμα. Πρακτικές στρατηγικές για τη μείωση των προβλημάτων συμπεριφοράς και την προαγωγή της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης. Επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης Χ. Χατζηχρήστου. Μετάφραση Α. Λαμπροπούλου.  Εκδόσεις: Πεδίο.ελληνικής έκδοσης και πρόλογος: Χατζηχρήστου, Χ. Αθήνα :  Ελληνικά Γράμματα.

Χατζηχρήστου, Χ., Δημητροπούλου, Π., Λυκιτσάκου, Κ., & Λαμπροπούλου, Α.(2009). Προαγωγή της ψυχικής ευεξίας στη σχολική κοινότητα: Εφαρμογή παρεμβατικού προγράμματος σε επίπεδο συστήματος. Psychology, Special Issue: Current Issues in School Psychology, 16(3), 381- 401.

Χατζηχρήστου, Χ., Μόττη-Στεφανίδη, Φ., & Δημάκος, Γ. (2009). (Επιμ.) Θέματα Σχολικής Ψυχολογίας, Ειδικό Τεύχος στη Σχολική Ψυχολογία, 16 (3). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Χατζηχρήστου, Χ., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Γεωργουλέας, Γ., Αθανασίου, Δ., Φραγκιαδάκη, Δ., (2023). Κατευθύνσεις για την επιστροφή στο σχολείο και στην τάξη μετά από την εμπειρία μιας φυσικής καταστροφής. Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ. Για να δείτε το έντυπο πατήστε εδώ.

Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Γεωργουλέας, Γ., Μίχου, Σ., (2021). Ενισχύοντας την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των παιδιών κατά την επιστροφή στο σχολείο στην περίοδο της πανδημίας COVID-19. Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ. Για να δείτε το έντυπο πατήστε εδώ. 

Φροντίζοντας τον εαυτό μας και τους άλλους σε δύσκολους καιρούς (2021). Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ σε συνεργασία με τους Γιατρούς του κόσμου. Για να δείτε το έντυπο πατήστε εδώ. 

Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Ο χωρισμός των γονέων, το διαζύγιο και τα παιδιά.  Η προσαρμογή των παιδιών στη διπυρηνική οικογένεια και το σχολείο.Αθήνα: Πεδίο.

Χατζηχρήστου Χ., (2014). Συμβουλευτική στη σχολική κοινότητα. Αθήνα: Τυπωθήτω Χατζηχρήστου, Χ. (επιμ.) (2012). Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα. Αθήνα: Gutenberg.

Hatzichristou, C. & Elias, M. (Special Issue Editors). Social-Emotional Learning (SEL) Training, Intervention and Research Worldwide (special issue, Nov.2016), International Journal of Emotional Education

Hatzichristou, C., Yfanti, T., Lampropoulou, A., Lianos. P., Georgouleas, G., Athanasiou, D., Fragiadaki, D., & Mihou, S. (2020). Welcome to school! Booklet for students’ psychosocial support and adjustment for the new school year during the global pandemic of COVID-19. Athens: Laboratory of School Psychology, Department of Psychology, National and Kapodistrian University of Athens. Press here to see the booklet.

Hatzichristou, C., Yfanti, T., Lampropoulou, A., Lianos. P., Georgouleas, G., Athanasiou, D., Fragiadaki, D., & Mihou, S. (2020). Return to the school  And fostering psychological resilience after the stay-at-home period of the COVID-19 pandemic: Useful tips and activity worksheets. Athens: Laboratory of School Psychology, Department of Psychology, National and Kapodistrian University of Athens. Press here to see the booklet.

Hatzichristou, C., Yfanti, T., Lampropoulou, A., Lianos. P., Georgouleas, G., Mihou, S., Fragiadaki, D., & Athanasiou, D. (2020). Re-Connecting to the School: e-stories in the classroom. Useful tips for the transition to online classrooms/distance learning and the management of conversations that may arise regarding the challenging times we experience & Activities that aim to strengthen social and emotional connections in the online environment in order to promote resilience during school closures happening due to the global pandemic. Athens: Laboratory of School Psychology, Department of Psychology, National and Kapodistrian University of Athens. Press here to see the booklet.

Ενδεικτικά

Χατζηχρήστου Χ. & Λαμπροπούλου, Α. (2013). Aνάπτυξη πολυεπίπεδου μοντέλου παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών. Στο Γ. Φλουρής, Λ. Γιώτη, Χ. Παρθένης, & Μηλίγκου, Ε. (Επιμ.) Δια Βίου Εκπαίδευση και Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπο το πρίσμα της Διαπολιτισμικής Οπτικής: Το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» ως αφετηρία νέων θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων (σσ. 113-131). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.


Λαμπροπούλου, Α. & Χατζηχρήστου Χ. (2013). Πρόγραμμα «Εκπαίδευση παιδιών Ρομά»: Δεδομένα από την αξιολόγηση του προγράμματος ψυχοκοινωνικής παρέμβασης. Στο Γ. Φλουρής, Λ. Γιώτη, Χ. Παρθένης, & Μηλίγκου, Ε. (Επιμ.) Δια Βίου Εκπαίδευση και Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπο το πρίσμα της Διαπολιτισμικής Οπτικής:Το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» ως αφετηρία νέων θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων (σσ. 565-585). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Ενδεικτικά

Lianos, P., Lampropoulou, A., Hess, R., & Hatzichristou, C. (in press). Psychological adaptation of refugee children and adolescents. In C. Hatzichristou & B. Nastasi (Εds.), Handbook of school psychology in a global context. Springer.

Hatzichristou, C., Lampropoulou, A., Lianos, P., Yfanti, T., &Georgakakou-Koutsonikou, N., & (in press).The evolution of a transnational approach for addressing cultural challenges and promoting well-being in the school community. In C. Hatzichristou & B. Nastasi (Εds.), Handbook of school psychology in a global context. Springer.

Hatzichristou, C., Georgakakou-Koutsonikou, N., & Lampropoulou, A. (in press).History of psychology in Greece.In M. Bullock & M. Stevens (Eds.), Handbook of international psychology.Routledge

Hatzichristou, C., Lampropoulou, A., Lianos, P.G., Georgakakou-Koutsonikou, N., Yfanti, T., & Georgouleas, G. (2022). University-linked school-based mental health services following a natural disaster: Challenges and critical considerations of an integrated approach. In A. Keary., L.Walsh., S. Garvis., & J. Scull (Eds.). Decisions and dilemmas of research in early childhood education (pp. 167-188).Routledge

Lampropoulou, A. Hatzichristou, C., &Tantaros, S. (2021). Psychological support in times of crisis and natural disasters.In M. Pikoulis& J. Doucet (Eds.).Emergency medicine, trauma and disaster management - Hot topics in acute care surgery and trauma (pp.555-561).Springer.

Hatzichristou,C, & Rosenfield, S. (2017). Consultation services in educational settings: A global perspective. In C.Hatzichristou and S.Rosenfield (eds).) The International Handbook of Consultation in Educational Settings (pp.3-11).  New York, NY: Taylor & Francis.

Hatzichristou,C, Lampropoulou,A., Georgouleas,G., &  Mihou,S. (2017). A multilevel approach to system level consultation: Critical components and transnational considerations. In C.Hatzichristou and S.Rosenfield (eds).) The International Handbook of Consultation in Educational Settings (pp. 70-93).  New York,NY: Taylor & Francis.

Rosenfield, S & Hatzichristou, C. (2017). Mapping the global future of school- based consultation. In C.Hatzichristou and S.Rosenfield (eds).) The International Handbook of Consultation in Educational Settings (pp. 381-388).  New York,NY : Taylor & Francis.