A A A

Βιβλία

       

Bear, G. (2023). Βελτιώνοντας το σχολικό κλίμα. Πρακτικές στρατηγικές για τη μείωση των προβλημάτων συμπεριφοράς και την προαγωγή της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης. Επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης Χ. Χατζηχρήστου. Μετάφραση Α. Λαμπροπούλου.  Εκδόσεις: Πεδίο.

GottmanJ. (2011). Η Συναισθηματική Νοημοσύνη των Παιδιών. Πώς να μεγαλώσουμε παιδιά με συναισθηματική νοημοσύνη. Ένας πρακτικός οδηγός για  γονείς. Επιστημονική επιμέλεια Bear, G. (2023). Βελτιώνοντας το σχολικό κλίμα. Πρακτικές στρατηγικές για τη μείωση των προβλημάτων συμπεριφοράς και την προαγωγή της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης. Επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης Χ. Χατζηχρήστου. Μετάφραση Α. Λαμπροπούλου.  Εκδόσεις: Πεδίο.ελληνικής έκδοσης και πρόλογος: Χατζηχρήστου, Χ. Αθήνα :  Ελληνικά Γράμματα.

Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Ο χωρισμός των γονέων, το διαζύγιο και τα παιδιά.  Η προσαρμογή των παιδιών στη διπυρηνική οικογένεια και το σχολείο.Αθήνα: Πεδίο.

Χατζηχρήστου Χ., (2014). Συμβουλευτική στη σχολική κοινότητα. Αθήνα: Τυπωθήτω Χατζηχρήστου, Χ. (επιμ.) (2012). Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα. Αθήνα: Gutenberg.

Ενδεικτικά

Χατζηχρήστου Χ. & Λαμπροπούλου, Α. (2013). Aνάπτυξη πολυεπίπεδου μοντέλου παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών. Στο Γ. Φλουρής, Λ. Γιώτη, Χ. Παρθένης, & Μηλίγκου, Ε. (Επιμ.) Δια Βίου Εκπαίδευση και Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπο το πρίσμα της Διαπολιτισμικής Οπτικής: Το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» ως αφετηρία νέων θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων (σσ. 113-131). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.


Λαμπροπούλου, Α. & Χατζηχρήστου Χ. (2013). Πρόγραμμα «Εκπαίδευση παιδιών Ρομά»: Δεδομένα από την αξιολόγηση του προγράμματος ψυχοκοινωνικής παρέμβασης. Στο Γ. Φλουρής, Λ. Γιώτη, Χ. Παρθένης, & Μηλίγκου, Ε. (Επιμ.) Δια Βίου Εκπαίδευση και Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπο το πρίσμα της Διαπολιτισμικής Οπτικής:Το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» ως αφετηρία νέων θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων (σσ. 565-585). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Ενδεικτικά

Lianos, P., Lampropoulou, A., Hess, R., & Hatzichristou, C. (in press). Psychological adaptation of refugee children and adolescents. In C. Hatzichristou & B. Nastasi (Εds.), Handbook of school psychology in a global context. Springer.

Hatzichristou, C., Lampropoulou, A., Lianos, P., Yfanti, T., &Georgakakou-Koutsonikou, N., & (in press).The evolution of a transnational approach for addressing cultural challenges and promoting well-being in the school community. In C. Hatzichristou & B. Nastasi (Εds.), Handbook of school psychology in a global context. Springer.

Hatzichristou, C., Georgakakou-Koutsonikou, N., & Lampropoulou, A. (in press).History of psychology in Greece.In M. Bullock & M. Stevens (Eds.), Handbook of international psychology.Routledge

Hatzichristou, C., Lampropoulou, A., Lianos, P.G., Georgakakou-Koutsonikou, N., Yfanti, T., & Georgouleas, G. (2022). University-linked school-based mental health services following a natural disaster: Challenges and critical considerations of an integrated approach. In A. Keary., L.Walsh., S. Garvis., & J. Scull (Eds.). Decisions and dilemmas of research in early childhood education (pp. 167-188).Routledge

Lampropoulou, A. Hatzichristou, C., &Tantaros, S. (2021). Psychological support in times of crisis and natural disasters.In M. Pikoulis& J. Doucet (Eds.).Emergency medicine, trauma and disaster management - Hot topics in acute care surgery and trauma (pp.555-561).Springer.

Hatzichristou,C, & Rosenfield, S. (2017). Consultation services in educational settings: A global perspective. In C.Hatzichristou and S.Rosenfield (eds).) The International Handbook of Consultation in Educational Settings (pp.3-11).  New York, NY: Taylor & Francis.

Hatzichristou,C, Lampropoulou,A., Georgouleas,G., &  Mihou,S. (2017). A multilevel approach to system level consultation: Critical components and transnational considerations. In C.Hatzichristou and S.Rosenfield (eds).) The International Handbook of Consultation in Educational Settings (pp. 70-93).  New York,NY: Taylor & Francis.

Rosenfield, S & Hatzichristou, C. (2017). Mapping the global future of school- based consultation. In C.Hatzichristou and S.Rosenfield (eds).) The International Handbook of Consultation in Educational Settings (pp. 381-388).  New York,NY : Taylor & Francis.