A A A

Λαμπροπούλου, Α.,  Χατζηχρήστου, Χ.,  Ρούσσος, Π.,  Γεωργακάκου-Κουτσονίκου, Ν., &  Υφαντή, Θ. (2023). Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για διαστάσεις ψυχοκοινωνικής και εκπαιδευτικής προσαρμογής κατά τη δεύτερη περίοδο της πανδημίας COVID-19, Νέα Παιδεία, 185, 44-56.

Χατζηχρήστου, Χ., Λιανός, Π., Λαμπροπούλου, Α.,Γεωργακάκου-Κουτσονίκου,  Ν., Υφαντή, Θ., &Γεωργουλέας, Γ. (2021). Πολυεπίπεδη παρέμβαση για τη στήριξη των σχολικών κοινοτήτων στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19: Εμπειρικά δεδομένα και δράσεις Ψυχολογία (Ειδικό αφιέρωμα στις ψυχολογικές συνέπειες της πανδημίας COVID-19), 26 (3), 111-125.  https://doi.org/10.12681/psy_hps.28855Χατζηχρήστου, Χ., Λιανός, Π.,

Λαμπροπούλου, Α.,Γεωργακάκου-Κουτσονίκου,  Ν., Υφαντή, Θ., &Γεωργουλέας, Γ. (2021). Πολυεπίπεδη παρέμβαση για τη στήριξη των σχολικών κοινοτήτων στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19: Εμπειρικά δεδομένα και δράσεις Ψυχολογία (Ειδικό αφιέρωμα στις ψυχολογικές συνέπειες της πανδημίας COVID-19), 26 (3), 111-125.  https://doi.org/10.12681/psy_hps.28855