Τίτλος
«Οικολογική Προσέγγιση στην Ψυχική Ευεξία: ο ρόλος των εκπαιδευτικών» (An Ecological Approach to Psychological Well-Being: the role of teachers and schools)
Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και στελέχη εκπαίδευσης που έχουν συμμετάσχει σε προγράμματα του project Συν-φροντίζω («Εμείς», Στηρί-ζωντας, Πιλοτική φάση WeC.A.R.E, WeC.A.R.E2013-2014) και αποτελεί την αφετηρία για τη δημιουργία του δικτύου σχολείων του project Συν-φροντίζω στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες. Στόχος του δικτύου αποτελεί η διευκόλυνση της επικοινωνίας, συνεργασίας, ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών μεταξύ των εκπαιδευτικών και η ανάδειξη των αποτελεσματικών πρακτικών από την εφαρμογή των προγραμμάτων. Επίσης απευθύνεται σε σχολικούς ψυχολόγους και μεταπτυχιακούς φοιτητές σχολικής ψυχολογίας.
Θέμα του Summer School
«Response to intervention: A system of improving the learning and behavior outcome for all students»
Ένα σύστημα βελτίωσης της αποτελεσματικότητας στη μάθηση και στη συμπεριφορά για όλους τους μαθητές) και εισηγητής θα είναι ο Dr. George M. Batsche, Professor and Co-Director, Institute for School Reform, School Psychology Program, University of South Florida.
Το Summer School διοργανώνεται από το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σχολικής Ψυχολογίας και το Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Κλάδο Σχολικής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας, και το Δίκτυο Αποφοίτων Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σχολικής Ψυχολογίας. Aπευθύνεται σε ψυχολόγους και εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, σε μέλη ΔΕΠ και σπουδαστές Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Ψυχολογίας και Παιδαγωγικών.
Διαβάστε περισσότερα: 2010 - 1ο Θερινό Σχολείο στη Σχολική Ψυχολογία