A A A

Επιμόρφωση - Κατάρτιση

«Διά-λογοι στήριξης και συνεργασίας στη σχολική κοινότητα» - Ημερίδα Σχολικής Ψυχολογίας (6)

Στηρίζοντας τη σχολική κοινότητα στην περίοδο πανδημίας COVID-19: Ανάγκες, Πρακτικές και Παρεμβάσεις

Το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Σχολική Ψυχολογία» του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνουν, στο πλαίσιο του κύκλου ημερίδων Σχολικής Ψυχολογίας «Διά-λογοι στήριξης και συνεργασίας στη σχολική κοινότητα», την 6η Ημερίδα με τίτλο «Στηρίζοντας τη σχολική κοινότητα στην περίοδο πανδημίας COVID-19: Ανάγκες, Πρακτικές και Παρεμβάσεις» για την ανάδειξη καλών πρακτικών και παρεμβάσεων για τη στήριξη της σχολικής κοινότητας κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Σάββατο, 9 Απριλίου 2022 - 09:00-15:00

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.

Το 3ο Σχολείο Σχολικής Ψυχολογίας με τίτλο «Ψυχοκοινωνική υποστήριξη ευάλωτων ομάδων μαθητών στη σχολική κοινότητα. Πρακτικές και παρεμβάσεις ευαισθητοποιημένες στις ψυχολογικές ανάγκες παιδιών/εφήβων που έχουν βιώσει τραυματικές εμπειρίες»,που διοργανώνεται από το ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία» και το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και είχε προγραμματιστεί για τις 27 Μαρτίου 2020 & 28 Μαρτίου 2020,αναστέλλεται τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο στο πλαίσιο προληπτικών μέτρων με γνώμονα την προστασία της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Λυπούμαστε για αυτή την αναβολή λόγω των έκτακτων συνθηκών.

Θα υπάρξει ενημέρωση σχετικά με τη νέα ημερομηνία διεξαγωγής του 3ου Σχολείου Σχολικής Ψυχολογίας, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν.

 Για περισσότερες πληροφορίες: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 210-7277590

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

 

Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής

 

Θέμα Σχολείου:

Ψυχοκοινωνική υποστήριξη ευάλωτων ομάδων μαθητών στη σχολική κοινότητα. 

Πρακτικές και παρεμβάσεις ευαισθητοποιημένες στις ψυχολογικές ανάγκες παιδιών/εφήβων που έχουν βιώσει τραυματικές εμπειρίες.

Το ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία» και το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνουν το 3ο Σχολείο Σχολικής Ψυχολογίας με τίτλο «Ψυχοκοινωνική υποστήριξη ευάλωτων ομάδων μαθητών στη σχολική κοινότητα, Πρακτικές και παρεμβάσεις ευαισθητοποιημένες στις ψυχολογικές ανάγκες παιδιών & εφήβων που έχουν βιώσει τραυματικές εμπειρίες» με διεθνή συμμετοχή προσκεκλημένων ομιλητών. Το σχολείο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης, ειδικούς ψυχικής υγείας, επαγγελματίες που εργάζονται με ευάλωτες ομάδες παιδιών και εφήβων, καθώς και σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές. Σκοπός του συγκεκριμένου σχολείου είναι η ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων αναφορικά με θέματα ψυχοκοινωνικής προσαρμογής και στήριξης ευάλωτων ομάδων μαθητών στις σχολικές κοινότητες, καθώς και η ανάδειξη καλών πρακτικών και παρεμβάσεων ευαισθητοποιημένων στις ψυχολογικές ανάγκες παιδιών & εφήβων που έχουν βιώσει τραυματικές εμπειρίες. 

Στο αρχείο της Πρόσκλησης μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το 3ο Σχολείο Σχολικής Ψυχολογίας και οδηγίες για την εγγραφή σας

Πρόσκληση

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

27-28 Μαρτίου 2020, Αμφιθέατρο Aula, Φιλοσοφική Σχολή, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Πρόεδρος: Καθ. Χ. Χατζηχρήστου

Με διεθνή συμμετοχή προσκεκλημένων ομιλητών

Το Τμήμα Ψυχολογίας και το Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργάνωσαν  το 1ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο με τίτλο «Ψυχοκοινωνική υποστήριξη παιδιών προσφύγων». Το σεμινάριο απευθύνθηκε σε  εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης, ειδικούς ψυχικής υγείας, επαγγελματίες που εργάζονται με ευάλωτες ομάδες παιδιών και εφήβων καθώς και σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές. Σκοπός του συγκεκριμένου επιμορφωτικού σεμιναρίου ήταν η ευαισθητοποίηση  των συμμετεχόντων αναφορικά με θέματα ψυχοκοινωνικής προσαρμογής και στήριξης παιδιών προσφύγων καθώς και η ανάδειξη  προοπτικών ενδυνάμωσης όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.

Το  σεμινάριο πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 6 Μαΐου 2017 10:00-15:00 στην αίθουσα Aula της Φιλοσοφικής σχολής  του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τα παρακάτω αρχεία

Τίτλος: «Η συνεργατικότητα ως στοιχείο για την αντιμετώπιση των προκλήσεων σε περιόδους άγχους και κρίσεων» (Working Together to Address Challenges in Times of Stress and Crisis), 12 Απριλίου 2014, Αθήνα (Διαζώσης Κατάρτιση, Βιωματικές Δραστηριότητες και Εποπτεία στο Πλαίσιο του Προγράμματος WeC.A.R.E. 2013-2014).

  • Εισηγήτρια: Bonnie Kaul Nastasi, PhD, Professor of School Psychology, Tulane University, New Orleans, Louisiana, USA.



Τίτλος: «Psychosocial Variables in Academic Performance: Identity, Culture and Achievement», 3 Σεπτεμβρίου 2012, Αθήνα

  • Εισηγητής: Prof. Frank C. Worrell, Director of School Psychology Graduate Program, University of California, Berkeley



Τίτλος: «Functional Assessment of Children with Emotional/ Behavioral Disorders», 22 Μαΐου 2013

  • Εισηγητής: Prof. Brian Martens, Professor of Psychology, Syracuse University, USA.