A A A

Training

Κύκλος ημερίδων Σχολικής Ψυχολογίας

«Διά-λογοι στήριξης και συνεργασίας στη σχολική κοινότητα» - Ημερίδα Σχολικής Ψυχολογίας (6)

Στηρίζοντας τη σχολική κοινότητα στην περίοδο πανδημίας COVID-19: Ανάγκες, Πρακτικές και Παρεμβάσεις

Το Σάββατο 9 Απριλίου 2022 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά η έκτη κατά σειρά ημερίδα με τίτλο   «Στηρίζοντας τη σχολική κοινότητα στην περίοδο πανδημίας COVID-19: Ανάγκες, Πρακτικές και Παρεμβάσεις». Η διοργάνωση της 6ης κατά σειρά  ημερίδας υλοποιήθηκε από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Σχολική Ψυχολογία» του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πλαίσιο του Κύκλου ημερίδων Σχολικής Ψυχολογίας «Διά-λογοι στήριξης και συνεργασίας στη σχολική κοινότητα». Στην 6η Ημερίδα Σχολικής Ψυχολογίας, παρουσιάστηκαν οι ευρύτερες προκλήσεις που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν τα παιδιά/έφηβοι, οι οικογένειες και οι σχολικές/εκπαιδευτικές  κοινότητες, καθώς και δράσεις / παρεμβάσεις στήριξης που υλοποιήθηκαν σχετικά με την ανταπόκριση στις εκπαιδευτικές και ψυχολογικές ανάγκες των μαθητών/τριών σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας.Οι συμμετέχοντες ομιλητές και ομιλήτριες –ειδικοί ψυχικής υγείας και εκπαιδευτικοί- από διαφορετικούς φορείς και εκπαιδευτικά πλαίσια (διαφόρων βαθμίδων εκπαίδευσης) συμμετείχαν με τις εισηγήσεις τους σε έναν «διάλογο» που δομήθηκε αξιοποιώντας τη διεπιστημονική οπτική στελεχών εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών και επαγγελματιών/ ειδικών ψυχικής υγείας διαφορετικών βαθμίδων εκπαίδευσης και πλαισίων.

Το Τμήμα Ψυχολογίας και το Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργάνωσαν  το 1ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο με τίτλο «Ψυχοκοινωνική υποστήριξη παιδιών προσφύγων». Το σεμινάριο απευθύνθηκε σε  εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης, ειδικούς ψυχικής υγείας, επαγγελματίες που εργάζονται με ευάλωτες ομάδες παιδιών και εφήβων καθώς και σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές. Σκοπός του συγκεκριμένου επιμορφωτικού σεμιναρίου ήταν η ευαισθητοποίηση  των συμμετεχόντων αναφορικά με θέματα ψυχοκοινωνικής προσαρμογής και στήριξης παιδιών προσφύγων καθώς και η ανάδειξη  προοπτικών ενδυνάμωσης όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.

Το  σεμινάριο πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 6 Μαΐου 2017 10:00-15:00 στην αίθουσα Aula της Φιλοσοφικής σχολής  του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τα παρακάτω αρχεία

  • “An ecological approach to psychological well-being : The role of teachers and schools”. Prof. Bonnie Kaul Nastasi (April, 12-13, 2014, Athens)

  • «Psychosocial Variables in Academic Performance: Identity, Culture and Achievement», September3 2012, Athens. Prof. Frank C. Worrell, Director of School Psychology Graduate Program, University of California, Berkeley

  • «Functional Assessment of Children with Emotional/ Behavioral Disorders», May, 22 2013. Prof. Brian Martens, Professor of Psychology, Syracuse University, USA.

The Department of Psychology, the Center for Research and Practice of School Psychology, the Center for Family Studies and the Center for Enhancement of Creativity, University of Athens are organizing the 9th Seminar Cycle “Psycho….pedia” that is addressed to teachers and parents. 

2nd Summer School of School Psychology

“An ecological approach to psychological well-being: The role of teachers and schools”

Prof. Bonnie Kaul Nastasi (April 12-13, 2014, Athens)