A A A

Training

«Διά-λογοι στήριξης και συνεργασίας στη σχολική κοινότητα» - Ημερίδα Σχολικής Ψυχολογίας (6)

Στηρίζοντας τη σχολική κοινότητα στην περίοδο πανδημίας COVID-19: Ανάγκες, Πρακτικές και Παρεμβάσεις

Το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Σχολική Ψυχολογία» του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνουν, στο πλαίσιο του κύκλου ημερίδων Σχολικής Ψυχολογίας «Διά-λογοι στήριξης και συνεργασίας στη σχολική κοινότητα», την 6η Ημερίδα με τίτλο «Στηρίζοντας τη σχολική κοινότητα στην περίοδο πανδημίας COVID-19: Ανάγκες, Πρακτικές και Παρεμβάσεις» για την ανάδειξη καλών πρακτικών και παρεμβάσεων για τη στήριξη της σχολικής κοινότητας κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Σάββατο, 9 Απριλίου 2022 - 09:00-15:00

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.

Το 3ο Σχολείο Σχολικής Ψυχολογίας με τίτλο «Ψυχοκοινωνική υποστήριξη ευάλωτων ομάδων μαθητών στη σχολική κοινότητα. Πρακτικές και παρεμβάσεις ευαισθητοποιημένες στις ψυχολογικές ανάγκες παιδιών/εφήβων που έχουν βιώσει τραυματικές εμπειρίες»,που διοργανώνεται από το ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία» και το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και είχε προγραμματιστεί για τις 27 Μαρτίου 2020 & 28 Μαρτίου 2020,αναστέλλεται τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο στο πλαίσιο προληπτικών μέτρων με γνώμονα την προστασία της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Λυπούμαστε για αυτή την αναβολή λόγω των έκτακτων συνθηκών.

Θα υπάρξει ενημέρωση σχετικά με τη νέα ημερομηνία διεξαγωγής του 3ου Σχολείου Σχολικής Ψυχολογίας, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν.

 Για περισσότερες πληροφορίες: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., 210-7277590

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

 

Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής

 

Title:

Psychosocial support of vunerable groups of students in school communities. (27 - 28 March, 2020)

Trauma informed practices and interventions in schools. 

Το Τμήμα Ψυχολογίας και το Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργάνωσαν  το 1ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο με τίτλο «Ψυχοκοινωνική υποστήριξη παιδιών προσφύγων». Το σεμινάριο απευθύνθηκε σε  εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης, ειδικούς ψυχικής υγείας, επαγγελματίες που εργάζονται με ευάλωτες ομάδες παιδιών και εφήβων καθώς και σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές. Σκοπός του συγκεκριμένου επιμορφωτικού σεμιναρίου ήταν η ευαισθητοποίηση  των συμμετεχόντων αναφορικά με θέματα ψυχοκοινωνικής προσαρμογής και στήριξης παιδιών προσφύγων καθώς και η ανάδειξη  προοπτικών ενδυνάμωσης όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.

Το  σεμινάριο πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 6 Μαΐου 2017 10:00-15:00 στην αίθουσα Aula της Φιλοσοφικής σχολής  του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τα παρακάτω αρχεία

  • “An ecological approach to psychological well-being : The role of teachers and schools”. Prof. Bonnie Kaul Nastasi (April, 12-13, 2014, Athens)

  • «Psychosocial Variables in Academic Performance: Identity, Culture and Achievement», September3 2012, Athens. Prof. Frank C. Worrell, Director of School Psychology Graduate Program, University of California, Berkeley

  • «Functional Assessment of Children with Emotional/ Behavioral Disorders», May, 22 2013. Prof. Brian Martens, Professor of Psychology, Syracuse University, USA.