A A A

Programs in progress

Το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, στο πλαίσιο του συνεχιζόμενου έργου του για τη στήριξη των σχολικών κοινοτήτων, διαμόρφωσε τη δράση Δικτύωσης σχολικών μονάδων για την ενδυνάμωση σχολικών κοινοτήτων σε επίπεδο συστήματος (τάξη/σχολείο) και την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας: «Διαδρομές» για το σχολικό έτος 2023-2024.  Σκοπός της συγκεκριμένης δράσης είναι να αναδειχθούν τα στοιχεία εκείνα που το σχολείο ως σύστημα διαθέτει και διευκολύνουν την προσαρμογή και την ανάπτυξη των μελών του, λειτουργώντας προστατευτικά μέσα από ευκαιρίες που δίνονται στους/στις μαθητές/τριες για να εξελιχθούν, να αναπτύξουν δεξιότητες και να ενδυναμωθούν ψυχολογικά και σε δύσκολες περιόδους. 

Περισσότερες πληροφορίες για τη Δράση μπορείτε να δείτε εδώ

Σε συνέχεια των πολυετών δράσεων του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας για τη στήριξη των σχολικών κοινοτήτων σε περιόδους κρίσης, αναπτύχθηκε από την επιστημονική ομάδα του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας μια σειρά δράσεων για την αντιμετώπιση των αναδυόμενων αναγκών των σχολείων στην περίπτωση της πανδημίας COVID-19 καθ’ όλη τη διάρκεια της εξέλιξής της. Οι δράσεις αφορούσαν τους ακόλουθους αλληλένδετους τομείς:

  •  Έρευνα
  •  Εκπαίδευση/επιμόρφωση/κατάρτιση
  • Εκδόσεις/Παρεμβάσεις 

Πρόγραμμα ψυχοκοινωνικής υποστήριξης παιδιών προσφύγων και των οικογενειών τους στις σχολικές κοινότητες (2015 -)

Πρακτικές και παρεμβάσεις ευαισθητοποιημένες στις ψυχολογικές ανάγκες παιδιών/εφήβων και των οικογενειών τους που έχουν βιώσει τραυματικές εμπειρίες.

Connecting for Caring (C4C) is a multi-level prevention, awareness-building, education and intervention project that was developed by the Center for Research and Practice in School Psychology of the University of Athens in cooperation with the Society for School and Family Consultation and Research, and is implemented with the generous donation of Stavros Niarchos Foundation. Scientific project leader is Chryse (Sissy) Hatzichristou, Professor of School Psychology in the University of Athens, Greece.