Τίτλος
«Οικολογική Προσέγγιση στην Ψυχική Ευεξία: ο ρόλος των εκπαιδευτικών» (An Ecological Approach to Psychological Well-Being: the role of teachers and schools)
Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και στελέχη εκπαίδευσης που έχουν συμμετάσχει σε προγράμματα του project Συν-φροντίζω («Εμείς», Στηρί-ζωντας, Πιλοτική φάση WeC.A.R.E, WeC.A.R.E2013-2014) και αποτελεί την αφετηρία για τη δημιουργία του δικτύου σχολείων του project Συν-φροντίζω στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες. Στόχος του δικτύου αποτελεί η διευκόλυνση της επικοινωνίας, συνεργασίας, ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών μεταξύ των εκπαιδευτικών και η ανάδειξη των αποτελεσματικών πρακτικών από την εφαρμογή των προγραμμάτων. Επίσης απευθύνεται σε σχολικούς ψυχολόγους και μεταπτυχιακούς φοιτητές σχολικής ψυχολογίας.
Εισηγήτρια
Bonnie Kaul Nastasi, PhD, Professor of School Psychology, Tulane University, New Orleans, Louisiana, USA.
Ημερομηνία Διενέργειας
12-13 Απριλίου 2014
Για την περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την δράση κάνετε κλικ εδώ