A A A

Προγράμματα σε Εξέλιξη

Σε συνέχεια των πολυετών δράσεων του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας για τη στήριξη των σχολικών κοινοτήτων σε περιόδους κρίσης, αναπτύχθηκε από την επιστημονική ομάδα του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας μια σειρά δράσεων για την αντιμετώπιση των αναδυόμενων αναγκών των σχολείων στην περίπτωση της πανδημίας COVID-19 καθ’ όλη τη διάρκεια της εξέλιξής της. Οι δράσεις αφορούσαν τους ακόλουθους αλληλένδετους τομείς:

  •  Έρευνα
  •  Εκπαίδευση/επιμόρφωση/κατάρτιση
  • Εκδόσεις/Παρεμβάσεις 

Πρόγραμμα ψυχοκοινωνικής υποστήριξης παιδιών προσφύγων και των οικογενειών τους στις σχολικές κοινότητες (2015 -)

Πρακτικές και παρεμβάσεις ευαισθητοποιημένες στις ψυχολογικές ανάγκες παιδιών/εφήβων και των οικογενειών τους που έχουν βιώσει τραυματικές εμπειρίες.

Tο Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας σε συνεργασία με την Εταιρεία Σχολικής και Οικογενειακής Συμβουλευτικής και Έρευνας έχει αναπτύξει και υλοποιεί από το 2012 το Project Συν-Φροντίζω (Connecting for Caring - C4C), ένα πολυεπίπεδο πρόγραμμα πρόληψης, ευαισθητοποίησης, εκπαίδευσης και παρέμβασης που βασίζεται σε μια ολιστική προσέγγιση για την ενίσχυση της θετικής ανάπτυξης, προσαρμογής και στήριξης των παιδιών και των εφήβων στο σχολείο και στην οικογένεια.