A A A

Ενδεικτικά

Χατζηχρήστου Χ. & Λαμπροπούλου, Α. (2013). Aνάπτυξη πολυεπίπεδου μοντέλου παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών. Στο Γ. Φλουρής, Λ. Γιώτη, Χ. Παρθένης, & Μηλίγκου, Ε. (Επιμ.) Δια Βίου Εκπαίδευση και Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπο το πρίσμα της Διαπολιτισμικής Οπτικής: Το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» ως αφετηρία νέων θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων (σσ. 113-131). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.


Λαμπροπούλου, Α. & Χατζηχρήστου Χ. (2013). Πρόγραμμα «Εκπαίδευση παιδιών Ρομά»: Δεδομένα από την αξιολόγηση του προγράμματος ψυχοκοινωνικής παρέμβασης. Στο Γ. Φλουρής, Λ. Γιώτη, Χ. Παρθένης, & Μηλίγκου, Ε. (Επιμ.) Δια Βίου Εκπαίδευση και Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπο το πρίσμα της Διαπολιτισμικής Οπτικής:Το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» ως αφετηρία νέων θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων (σσ. 565-585). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.


Χατζηχρήστου Χ. (2012). Προαγωγή της ψυχικής υγείας και ευεξίας σε επίπεδο συστήματος: Το σχολείο ως κοινότητα που νοιάζεται και φροντίζει. Στο Χ. Χατζηχρήστου & Η. Μπεζεβέγκης (Επιμ.) Θέματα ανάπτυξης και προσαρμογής των παιδιών στην οικογένεια και στο σχολείο (σσ.325-354). Αθήνα: Πεδίο.


Χατζηχρήστου, Χ., Γιαβρίμης, Π. & Λαμπροπούλου, A. (2012). Γηγενείς & αλλοδαποί μαθητές στα Ελληνικά σχολεία: Ενδοπροσωπικές διαστάσεις προσαρμογής και στρατηγικές αντιμετώπισης αγχογόνων καταστάσεων. Στο Ν. Παπαστυλιανού (Επιμ.), Διαπολιτισμικές διαδρομές. Παλιννόστηση και ψυχοκοινωνική προσαρμογή (σελ. 255-286) (β΄ έκδοση). Αθήνα: Gutenberg.