A A A

Hatzichristou, C. & Rosenfield, S. (Eds.) (in preparation). International Handbook of Consultation in Educational Settings.New York, NY: Routledge.


Hatzichristou, C. & Nastasi, B. (eds. in preparation). Handbook of School Psychology in a Global Context. New York, NY: Springer.

Gottman, J. (2011). Η Συναισθηματική Νοημοσύνη των Παιδιών. Πώς να μεγαλώσουμε παιδιά με συναισθηματική νοημοσύνη. Ένας πρακτικός οδηγός για  γονείς. Επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης και πρόλογος. Χατζηχρήστου, Χ. Αθήνα: Πεδίο.

Χατζηχρήστου, Χ. (2009). Σχολικές τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα. Εκδόσεις Τυπωθήτω.

Henderson, N., & Milstein, M. (2008). Σχολεία που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα: Πώς μπορεί να γίνει πραγματικότητα για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης και πρόλογος. Χ. Χατζηχρήστου. Μετάφραση Β. Βασσαρά. Αθήνα: Τυπωθήτω.

Brown, D., Pryzwansky, W. B., & Schulte, A. C. (2007). Ψυχολογική διαλεκτική συμβουλευτική. Εισαγωγή στη θεωρία και την πρακτική εφαρμογή. Επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης και πρόλογος Χ. Χατζηχρήστου. Μετάφραση: Α. Λαμπροπούλου. Εκδόσεις Τυπωθήτω.

Brock, S., Sandoval, J., & Lewis, S. (2005). Διαχείριση κρίσεων στο σχολείο. Εγχειρίδιο για τη δημιουργία ομάδων διαχείρισης κρίσεων στο σχολείο. Επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης και πρόλογος: Χ. Χατζηχρήστου. Μετάφραση: Ε. Θεοχαράκη. Αθήνα: Τυπωθήτω.