A A A

Στη συγκεκριμένη δράση ενθαρρύνεται η συμμετοχή μαθητών/τριών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε διεθνές επίπεδο, ώστε να αναδειχτεί το σχολείο ως ένα πλαίσιο φροντίδας που μπορεί να λειτουργεί υποστηρικτικά για τους μαθητές/τριές του και περιλαμβάνει:

α) συζήτηση στην τάξη που αποτυπώνεται σε σχετικό έντυπο με πλήρεις οδηγίες για σταδιακή εφαρμογή στην τάξη σχετικά με την ανάδειξη του σχολείου, ως σταθερό πλαίσιο ανάπτυξης, μάθησης, στήριξης, και αποδοχής μέσα από την οπτική των άμεσα ενδιαφερόμενων, των μαθητών/τριών

β) ομαδική συνεργασία μαθητών για τη δημιουργία Αφίσας/Poster με βάση το περιεχόμενο της συζήτησης που προηγήθηκε.

Μέσα από τις απαντήσεις τους στα έντυπα αλλά και μέσα από τη δημιουργική τους έκφραση στο σχεδιασμό της αφίσας τους, οι μαθητές/τριες αναδεικνύουν τις σημαντικές διαστάσεις ενός σχολείου που νοιάζεται και φροντίζει λειτουργώντας προστατευτικά για τα μέλη του σε δύσκολες περιόδους. Ειδικότερα φαίνεται ότι οι μαθητές/τριες αναφέρθηκαν στην σημαντικότητα των δεσμών φιλίας που τους ενώνουν, τους κοινούς στόχους, τα όνειρά τους αλλά και τις κοινές τους ανάγκες. Εξέφρασαν την υποστήριξη που λαμβάνουν από τους εκπαιδευτικούς τους και τους/τις συμμαθητές/τριές τους στο σχολικό περιβάλλον. Τα στοιχεία της ομαδικότητας, της αποδοχής και της αλληλοϋποστήριξης αποτελούν βασικές αξίες που αναφέρουν οι μαθητές/τριες ότι τους ενώνουν αναδεικνύοντας τα χαρακτηριστικά σε επίπεδο ατόμου και τάξης/σχολείου που μπορούν να αποτελέσουν προστατευτικούς παράγοντες ιδιαίτερα σε δύσκολες περιόδους.

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες αλλά και τους/τις εκπαιδευτικούς των τάξεων, τους/τις ψυχολόγους και τους συντονιστές που συμμετείχαν σε αυτή τη διεθνή δράση. Μας ταξίδεψαν μέσα από τα μηνύματα των έργων τους αναδεικνύοντας τις κοινές ανάγκες και δυνατότητες που «συναντιούνται» στο σχολικό περιβάλλον σε όποιο σημείο του χάρτη και αν βρίσκεται. 

Για να δείτε το flipbook με τα έργα των μαθητών στην ελληνική γλώσσα πατήστε εδώ.