A A A
  • Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Πολυεπίπεδο μοντέλο παρέμβασης και παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Διασύνδεση Πανεπιστημίου και σχολικής κοινότητας. Παρουσίαση στο συμπόσιο: Πολυεπίπεδο μοντέλο σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Σχεδιασμός, εφαρμογή, αποτίμηση και μελλοντικές κατευθύνσεις (α’ μέρος), 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, 19-22 Νοεμβρίου, Αθήνα.
  • Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Διασύνδεση θεωρίας, έρευνας, εκπαίδευσης και εφαρμογών στη Σχολική Ψυχολογία μέσα από την εφαρμογή του Διεθνούς Προγράμματος «WeC.A.R.E.». Παρουσίαση στο συμπόσιο: WeC.A.R.E.: Διεθνές Πρόγραμμα κατάρτισης εκπαιδευτικών και παρέμβασης για την προαγωγή του θετικού κλίματος και της ψυχικής ανθεκτικότητας στη σχολική κοινότητα (α’ μέρος): Σχεδιασμός, εφαρμογή και αποτίμηση, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, 19-22 Νοεμβρίου, Αθήνα.
  • Γεωργουλέας, Γ. (2015). Εποπτεία στο πλαίσιο της παροχής των σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών. Παρουσίαση στο συμπόσιο: Πολυεπίπεδο μοντέλο σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Σχεδιασμός, εφαρμογή, αποτίμηση και μελλοντικές κατευθύνσεις (β’ μέρος), 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, 19-22 Νοεμβρίου, Αθήνα.
  • Γεωργουλέας, Γ. (2015). Αξιολόγηση εφαρμογής προγραμμάτων πρόληψης και παρέμβασης. Παρουσίαση στο συμπόσιο: Πολυεπίπεδο μοντέλο παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Διασύνδεση του Πανεπιστημίου με την σχολική κοινότητα, 15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, 27-31 Μαΐου, Λευκωσία, Κύπρος.
  • Γεωργουλέας, Γ., Στασινού, Β., & Υφαντή, Θ. (2015). Παροχή ψυχολογικών υπηρεσιών συνδεδεμένες με το Πανεπιστήμιο στο πλαίσιο του Διεθνούς Προγράμματος WeC.A.R.E. Παρουσίαση στο συμπόσιο: WeC.A.R.E.: Διεθνές Πρόγραμμα κατάρτισης εκπαιδευτικών και παρέμβασης για την προαγωγή του θετικού κλίματος και της ψυχικής ανθεκτικότητας στη σχολική κοινότητα (α’ μέρος): Σχεδιασμός, εφαρμογή και αποτίμηση, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, 19-22 Νοεμβρίου, Αθήνα.
  • Λαμπροπούλου, Α. (2015). Αξιολόγηση εφαρμογής Διεθνούς Προγράμματος WeC.A.R.E. Παρουσίαση στο συμπόσιο: WeC.A.R.E.: Διεθνές Πρόγραμμα κατάρτισης εκπαιδευτικών και παρέμβασης για την προαγωγή του θετικού κλίματος και της ψυχικής ανθεκτικότητας στη σχολική κοινότητα (α’ μέρος): Σχεδιασμός, εφαρμογή και αποτίμηση, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, 19-22 Νοεμβρίου, Αθήνα.
  • Λιανός, Π. & Μίχου, Σ. (2015). Πολυεπίπεδο μοντέλο παρέμβασης και παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Δεδομένα από την ανάπτυξη και εφαρμογή. Παρουσίαση στο συμπόσιο: Πολυεπίπεδο μοντέλο σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Σχεδιασμός, εφαρμογή, αποτίμηση και μελλοντικές κατευθύνσεις (α’ μέρος), 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, 19-22 Νοεμβρίου, Αθήνα.
  • Μπαϊρακτάρη, Ε., Μπαμπανάσιου, Β. & Στασινού, Β. (2015). Πρόγραμμα δευτερογενούς παρέμβασης σε μαθητές με δυσκολίες μάθησης σε ελληνικά σχολεία. Παρουσίαση στο συμπόσιο: Πολυεπίπεδο μοντέλο σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Σχεδιασμός, εφαρμογή, αποτίμηση και μελλοντικές κατευθύνσεις (α’ μέρος), 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, 19-22 Νοεμβρίου, Αθήνα.
  • Μπαϊρακτάρη, Ε., Μίχου, Σ., & Μπαμπανάσιου, Β. (2015). Ατομική συμβουλευτική με μαθητή και διαλεκτική συμβουλευτική με εκπαιδευτικό και γονέα: Μελέτες περίπτωσης. Παρουσίαση στο συμπόσιο: Πολυεπίπεδο μοντέλο σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Σχεδιασμός, εφαρμογή, αποτίμηση και μελλοντικές κατευθύνσεις (β’ μέρος), 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, 19-22 Νοεμβρίου, Αθήνα.
  • Μπαμπανάσιου, Β. & Μπαϊρακτάρη Ε. (2015). Πρόγραμμα ψυχοκοινωνικής υποστήριξης και ενίσχυσης ψυχικής ανθεκτικότητας. Παρουσίαση στο συμπόσιο: Πολυεπίπεδο μοντέλο σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Σχεδιασμός, εφαρμογή, αποτίμηση και μελλοντικές κατευθύνσεις (α’ μέρος), 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, 19-22 Νοεμβρίου, Αθήνα.
  • Υφαντή, Θ. (2015). Ομάδα ψυχολογικής παρέμβασης σε μαθήτριες Ρομά με δυσκολία στην ψυχοκοινωνική τους προσαρμογή στην τάξη και το σχολείο. Παρουσίαση στο συμπόσιο: Πολυεπίπεδο μοντέλο σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Σχεδιασμός, εφαρμογή, αποτίμηση και μελλοντικές κατευθύνσεις (β’ μέρος), 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, 19-22 Νοεμβρίου, Αθήνα.
  • Μπαμπανάσιου, Β. (2015). Η σχολική εμπλοκή σε σχέση με ατομικούς και συστημικούς παράγοντες σύμφωνα με τις αντιλήψεις μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Παρουσίαση στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, 19-22 Νοεμβρίου, Αθήνα.
    Μίχου, Σ. (2015). Διαστάσεις ψυχοκοινωνικής προσαρμογής σε σχέση με ατομικούς και συστημικούς παράγοντες σύμφωνα με τις αντιλήψεις μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Παρουσίαση στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, 19-22 Νοεμβρίου, Αθήνα.
  • Μίχου, Σ. & Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Παροχή σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών στα πλαίσια του προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά». Παρουσίαση στο συμπόσιο: Πολυεπίπεδο μοντέλο παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Διασύνδεση του Πανεπιστημίου με την σχολική κοινότητα, 15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, 27-31 Μαΐου, Λευκωσία, Κύπρος.
  • Στασινού, Β. (2015). Διαστάσεις της ψυχικής ευεξίας σε σχέση με την οικονομική κρίση σύμφωνα με αντιλήψεις μαθητών Γυμνασίου. Παρουσίαση στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, 19-22 Νοεμβρίου, Αθήνα.
  • Στασινού, Β. & Υφαντή, Θ. (2015). Online εκπαιδευτική διαδραστική εφαρμογή για την παροχή ψυχολογικών υπηρεσιών στο σχολείο. Παρουσίαση στο συμπόσιο: WeC.A.R.E.: Διεθνές Πρόγραμμα κατάρτισης εκπαιδευτικών και παρέμβασης για την προαγωγή του θετικού κλίματος και της ψυχικής ανθεκτικότητας στη σχολική κοινότητα (α’ μέρος): Σχεδιασμός, εφαρμογή και αποτίμηση, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, 19-22 Νοεμβρίου, Αθήνα.
  • Στασινού, Β. & Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Πρόγραμμα ενίσχυσης του θετικού κλίματος και της ψυχικής ανθεκτικότητας στη διεθνή σχολική κοινότητα. Παρουσίαση στο συμπόσιο: Πολυεπίπεδο μοντέλο παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Διασύνδεση του Πανεπιστημίου με την σχολική κοινότητα, 15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, 27-31 Μαΐου, Λευκωσία, Κύπρος.
  • Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Οργανωτής και Πρόεδρος του συμποσίου: Πολυεπίπεδο μοντέλο παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Διασύνδεση του Πανεπιστημίου με την σχολική κοινότητα, 15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, Μάιος 27-31, Λευκωσία, Κύπρος.
  • Χατζηχρήστου, Χ. (2013). Οργανωτής και Πρόεδρος του συμποσίου: Πολυεπίπεδο Μοντέλο παρέμβασης και παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών προκλήσεις και προοπτικές, 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής έρευνας, 15-19 Μαΐου, Αλεξανδρούπολη.
  • Χατζηχρήστου, Χ. & Πολυχρόνη, Φ. (2013). Πολυεπίπεδο μοντέλο παρέμβασης και παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Δεδομένα εννοιολογικό πλαίσιο, δομή και προοπτικές. Παρουσίαση στο συμπόσιο: «Πολυεπίπεδο Μοντέλο παρέμβασης και παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών προκλήσεις και προοπτικές», 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής έρευνας, 15-19 Μαΐου, Αλεξανδρούπολη.
  • Λιανός, Π. & Τσεβά, Α. (2013). Πολυεπίπεδο μοντέλο παρέμβασης και παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Δεδομένα από την εφαρμογή του προγράμματος. Παρουσίαση στο συμπόσιο: «Πολυεπίπεδο Μοντέλο παρέμβασης και παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών προκλήσεις και προοπτικές», 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής έρευνας, 15-19 Μαΐου, Αλεξανδρούπολη.
  • Μίχου, Σ. (2013). Πολυεπίπεδο μοντέλο παρέμβασης και παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Διαλεκτική συμβουλευτική με εκπαιδευτικό και γονέα παιδιού Ρομά. Παρουσίαση στο συμπόσιο: «Πολυεπίπεδο Μοντέλο παρέμβασης και παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών προκλήσεις και προοπτικές», 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής έρευνας, 15-19 Μαΐου, Αλεξανδρούπολη.
  • Χατζηχρήστου, Χ. (2013).  Σχολείο- οικογένεια: Δύο πλαίσια, ένας τόπος συνάντησης. Προσκεκλημένο Συμπόσιο στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Σχολές Γονέων» με θέμα: «Η οικογένεια εκπαιδεύεται… δια βίου», Ίδρυμα Νεολαίας, Ξενοδοχείο Metropolitan, 8-10 Νοεμβρίου, Αθήνα.
  • Χατζηχρήστου Χ. (2011). Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα. Προσκεκλημένη ομιλία στην Επιμορφωτική ημερίδα των σχολικών συμβούλων και εκπαιδευτικών 52ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής. Ν.Αθήνας, Απρίλιος 8, Αθήνα.
  • Χατζηχρήστου Χ. (2011). Παρουσίαση ενός πολυεπίπεδου μοντέλου πρόληψης και παρέμβασης για τη διαχείριση κρίσεων στην ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα. Συμπόσιο στο 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας της ΕΛΨΕ, Φιλοσοφική Σχολή, Αθήνα, 26-29 Μαΐου.
  • Χατζηχρήστου Χ. (2011). Διασύνδεση του πανεπιστημίου με τη σχολική κοινότητα: πολυεπίπεδες δράσεις και παρεμβάσεις. Παρουσίαση στο συμπόσιο: Διασύνδεση Πανεπιστημίου και κοινότητας, 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας της ΕΛΨΕ, 26-29 Μαΐου, Αθήνα.
  • Χατζηχρήστου, Χ., Κουγιουμτζάκης, Γ., Αναγνωστόπουλος, Φ, & Παπαληγούρα, Ζ. (2011). Διασύνδεση Πανεπιστημίου και κοινότητας. Προσκεκλημένο Συμπόσιο στο 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας της ΕΛΨΕ, 26-29 Μαΐου, Αθήνα.
  • Χατζηχρήστου Χ. (2011). Διασύνδεση του Πανεπιστημίου με την κοινότητα: πολυεπίπεδες δράσεις και παρεμβάσεις. Παρουσίαση στο συμπόσιο: Διασύνδεση Πανεπιστημίου και κοινότητας, 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας της ΕΛΨΕ, Φιλοσοφική Σχολή, Αθήνα, 26-29 Μαΐου.
  • Μίχου, Σ. (2011). Ψυχοκοινωνική και σχολική προσαρμογή παιδιών Δημοτικού με δυσκολίες μάθησης και συμπεριφοράς. Παρουσίαση στο συμπόσιο: "Οι ψυχοκοινωνικές διαστάσεις των μαθησιακών δυσκολιών", 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, 25-29 Μαΐου 2011, Αθήνα.
  • Μίχου, Σ. (2011). Ολιστική προσέγγιση των προβλημάτων ψυχικής υγείας σε δομή φιλική προς τους εφήβους. 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αναπτυξιακής- Συμπεριφορικής Παιδιατρικής & Εφηβικής Ιατρικής, Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών Ακαδημίας Αθηνών, 2-4 Μαρτίου, Αθήνα.