A A A

Hatzichristou, C., Gari, A., Mylonas, K., Karitsa B. Tsiovoulou, A., & Giavrimis, P. (2014). Στάσεις και αντιλήψεις και εκπαιδευτικών σχετικά με το διαζύγιο και την προσαρμογή των παιδιών χωρισμένων γονέων. [Attitudes and perceptions of teachers for divorce and childrens' adjustment after parental separation], Social Sciences Tribune,16 (63),80-105.

Hatzichristou, C., & Lampropoulou, A. (2012).  Ψυχοκοινωνική υποστήριξη μαθητών Ρομά: Ανάπτυξη πολυεπίπεδου μοντέλου παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών.  [Psychosocial support of Roma students: Development of a multilevel model for providing school psychological services]. Education Sciences, 2, 261- 279.

Hatzichristou, C., Gari, A., Mylonas, K., Tsiovoulou, A., Karitsa B., & Giavrimis, P. (2012). Αντιλήψεις και Στάσεις Μαθητών σχετικά με το Διαζύγιο και την Προσαρμογή των Παιδιών Χωρισμένων Γονέων. [Perceptions and attitudes of students for divorce and childrens' adjustment after parental separation], Nea Paideia, 144, 131-146.

Hatzichristou, C., Dimitropoulou, P., Lykitsakou, K. & Lampropoulou, A. (2009). Προαγωγή της ψυχικής ευεξίας στη σχολική κοινότητα: Εφαρμογή παρεμβατικού προγράμματος σε επίπεδο συστήματος. [Promotion of well-being in the school community: The implementation of a system level intervention]. Psychology, Special Issue: Current Issues in School Psychology, 16(3), 381-401.

Ηatzichristou,C., Dimitropoulou P., Georgouleas, G., & Lampropoulou, A. (2006). Παρεμβατικά προγράμματα πρωτογενούς πρόληψης: Σχεδιασμός, εφαρμογή, και αξιολόγηση του «Προγράμματος προαγωγής της ψυχικής υγείας και της μάθησης: Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο».[Primary prevention programs: Design, implementation, and evaluation of the "Program of  promoting mental health and learning: Social and emotional learning in school."]. Child and Adolescent Mental Health and Psychopathology, 8(2), 155-175.