A A A

Το Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της Δράσης 5 του Προγράμματος (Χατζηχρήστου, 2013) με βασικό σκοπό την παροχή ψυχοκοινωνικής και μαθησιακής στήριξης και την προαγωγή της ψυχικής ανθεκτικότητας στα σχολεία που συμμετέχουν. Οι επιμέρους τομείς παρέμβασης αφορούν στην οργάνωση και το σχεδιασμό των δράσεων, στην εκτίμηση αναγκών, στον σχεδιασμό και δημιουργία υλικού/εργαλείων ψυχοεκπαιδευτικής αξιολόγησης, στην ανάπτυξη και εφαρμογή προγραμμάτων πρωτογενούς και δευτερογενούς πρόληψης και παρέμβασης, στην ατομική και ομαδική συμβουλευτική, στην ψυχολογική και διαλεκτική συμβουλευτική, στις επιμορφώσεις εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης, σε ομιλίες σε γονείς, στην έρευνα και στη συνεργασία με φορείς και άλλες δράσεις του Προγράμματος. Στο Πρόγραμμα συμμετείχαν 7 μέλη ΔΕΠ και ο αριθμός των ψυχολόγων που απασχολήθηκαν κατά τα έτη εφαρμογής 2011-2015 κυμαίνεται μεταξύ 13 έως 4, ο αριθμός των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κυμαίνεται μεταξύ 64 έως 37 και από τις παρεχόμενες υπηρεσίες επωφελήθηκαν ανά έτος 1985 έως και 826 μαθητές (Hatzichristou & Lianos, 2013. Λαμπροπούλου & Χατζηχρήστου, 2013. Χατζηχρήστου, 2013. Χατζηχρήστου & Λαμπροπούλου, 2012, 2013).