A A A

Διάχυση

  • Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Πολυεπίπεδο μοντέλο παρέμβασης και παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Διασύνδεση Πανεπιστημίου και σχολικής κοινότητας. Παρουσίαση στο συμπόσιο: Πολυεπίπεδο μοντέλο σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών: Σχεδιασμός, εφαρμογή, αποτίμηση και μελλοντικές κατευθύνσεις (α’ μέρος), 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, 19-22 Νοεμβρίου, Αθήνα.
  • Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Διασύνδεση θεωρίας, έρευνας, εκπαίδευσης και εφαρμογών στη Σχολική Ψυχολογία μέσα από την εφαρμογή του Διεθνούς Προγράμματος «WeC.A.R.E.». Παρουσίαση στο συμπόσιο: WeC.A.R.E.: Διεθνές Πρόγραμμα κατάρτισης εκπαιδευτικών και παρέμβασης για την προαγωγή του θετικού κλίματος και της ψυχικής ανθεκτικότητας στη σχολική κοινότητα (α’ μέρος): Σχεδιασμός, εφαρμογή και αποτίμηση, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, 19-22 Νοεμβρίου, Αθήνα.

  • Χατζηχρήστου, Χ. (2013). Ανάπτυξη και ενίσχυση θετικών σχέσεων στη σχολική κοινότητα. Προσκεκλημένη ομιλία στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας, Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία, Τμήμα Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Μάιος 17-20, Θεσσαλονίκη.
  • Χατζηχρήστου, Χ. (2013). Προαγωγή θετικού σχολικού κλίματος και ψυχικής ανθεκτικότητας στη σχολική κοινότητα. Προσκεκλημένη ομιλία στην Ημερίδα «Ο ρόλος του σχολείου στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη και προσαρμογή των παιδιών προσχολικής ηλικίας», Σιβιτανίδειος Σχολή, 29 Μαρτίου, Αθήνα.
  • Χατζηχρήστου, Χ. (2013). Προαγωγή της ψυχικής ανθεκτικότητας στη σχολική κοινότητα. Παρουσίαση στο: «Σεμινάριο για τη Νέα Οικογένεια», Ομάδες Μητέρων «Απόστολος Παύλος», Συμβουλευτικό Κέντρο Ελπίδα, 25 Νοεμβρίου, Αθήνα.
  • Stasinou, V. & Hatzichristou, C. (2016). International Program “WeC.A.R.E.”: Online teacher-training and intervention for the promotion of positive school climate and resilience in school community: Data, evaluation and future directions. Presentation at the Symposium:  Promotion of multidimensional aspects of training and practice in School Psychology. 38th Annual Conference of the International School Psychology Association, July 20-23, Amsterdam, Netherlands.
  • Nastasi, B., Hitchcock, J, Hatzichristou, C. Arora, P, & Varjas, K. (2016). Cultural Construction of School Psychological Services: Research, Practice, and Training. To be presented at the Annual Convention of National Association of School Psychologists, February 10–13, New Orleans, L. A.
  • Hatzichristou, C. (2016). Promotion of multidimensional aspects of training and practice in School Psychology. Symposium at the 38th Annual Conference of the International School Psychology Association, July 20-23, Amsterdam, Netherlands.
  • Hatzichristou, C. (2016). A university-based model for provision of school psychological services:Combining theory, research, training and practice. Presentation at the Symposium:  Promotion of multidimensional aspects of training and practice in School Psychology. 38th Annual Conference of the International School Psychology Association, July 20-23, Amsterdam, Netherlands.
  • Stasinou, V. & Hatzichristou, C. (2016). International Program “WeC.A.R.E.”: Online teacher-training and intervention for the promotion of positive school climate and resilience in school community: Data, evaluation and future directions. Presentation at the Symposium:  Promotion of multidimensional aspects of training and practice in School Psychology. 38th Annual Conference of the International School Psychology Association, July 20-23, Amsterdam, Netherlands.
  • Jimerson, S. R., Baas, S., Robinson-Zanartu, C., Haddock, A., & Hatzichristou, C. (2015). Crossing cultures and continents: A transnational and multi-cultural view of school psychology. Symposium presented at the National Association School Psychology Annual Convention, February 17-20, Orlando, Florida

  • Hatzichristou, C. (2014). Promoting positive school climate and resilience in schools and families. Invited keynote address, The Hellenic Center in Bethesda, March 29, Maryland, MD.
  • Hatzichristou, C. (2014). Supporting children’s emotional support and the positive climate in school and family. Invited keynote address, Direct Archdiocesan District Office of Education, Greek Orthodox Archdiocese of America, February 22, Astoria, New York.
  • Χατζηχρήστου, Χ. (2013). Προάγοντας το θετικό κλίμα και την ψυχική ανθεκτικότητα στο σχολείο και στην οικογένεια. Προσκεκλημένη ομιλία στο 3ο Παγκύπριο Συνέδριο της Σχολής Γονέων: 2η Δεκαετία του 21ου Αιώνα στην Κύπρο. Οικογένεια – Εκπαίδευση- Προοπτικές, Πανεπιστήμιο Κύπρου, 30 Νοεμβρίου, Λευκωσία, Κύπρος.