A A A

Έρευνες - Εκδόσεις

GottmanJ. (2011). Η Συναισθηματική Νοημοσύνη των Παιδιών. Πώς να μεγαλώσουμε παιδιά με συναισθηματική νοημοσύνη. Ένας πρακτικός οδηγός για  γονείς. Επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης και πρόλογος: Χατζηχρήστου, Χ. Αθήνα :  Ελληνικά Γράμματα (σελ.256).

Doll Β., Zucker S. & Brehm K. (2009). Σχολικές τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα. Επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης και πρόλογος Χ. Χατζηχρήστου. Μετάφραση Ε. Θεοχαράκη. Εκδόσεις Τυπωθήτω.

Hatzichristou, C., Gari, A., Mylonas, K., Karitsa B. Tsiovoulou, A., & Giavrimis, P. (2014). Attitudes and perceptions of teachers for divorce and childrens' adjustment after parental separation, Social Sciences Tribune, 16 (63),80-105.

Hatzichristou, C., Gari, A., Mylonas, K., Tsiovoulou, A., Karitsa B. & Giavrimis, P. (2012). Perceptions and attitudes of students for divorce and childrens' adjustment after parental separation, Nea Paideia, 144, 131-146.

Χατζηχρήστου, Χ., Κατή, Α., Γεωργουλέας, Γ., Λυκιτσάκου, Κ., & Υφαντή, Θ., (2012). Ψυχολογική στήριξη των παιδιών σε καταστάσεις κρίσεων. (με ένα επίμετρο για την οικονομική κρίση). Αθήνα: Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Χορηγία: Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος 

Hatzichristou, C. & Lampropoulou, A. (2012). Psychosocial support of Roma students: Development of a multilevel model for providing school psychological services. Education Sciences, 261- 279.

Lampropoulou, A. (2009). Subjective youth’s wellbeing and coping. Contemporary Society, Education and Mental Health, 2 (5), 31-56.

Χατζηχρήστου, Χ., Δημητροπούλου, Π., Λυκιτσάκου, Κ., & Λαμπροπούλου, Α.(2009). Προαγωγή της ψυχικής ευεξίας στη σχολική κοινότητα: Εφαρμογή παρεμβατικού προγράμματος σε επίπεδο συστήματος. Psychology, Special Issue: Current Issues in School Psychology, 16(3), 381- 401.

Χατζηχρήστου, Χ., Μόττη-Στεφανίδη, Φ., & Δημάκος, Γ. (2009). (Επιμ.) Θέματα Σχολικής Ψυχολογίας, Ειδικό Τεύχος στη Σχολική Ψυχολογία, 16 (3). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Λιανός, Π., Γεωργουλέας, Γ., Μίχου, Σ., Φραγκιαδάκη,  Δ., Αθανασίου, Δ. (2020). Μένουμε σπίτι....Συνδε-Δεμένοι. Προτάσεις για την ψυχολογική υποστήριξη οικογενειών, παιδιών και εφήβων κατά τη διάρκεια παραμονής στο σπίτι λόγω των προληπτικών μέτρων για τον κορωνοϊό - Covid-19.  Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ. Για να δείτε το έντυπο πατήστε εδώ.

Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Λιανός, Π., Γεωργουλέας, Γ., Μίχου, Σ., Φραγκιαδάκη,  Δ., Αθανασίου, Δ. (2020). Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Λιανός, Π., Γεωργουλέας, Γ., Φραγκιαδάκη,  Δ., Αθανασίου, Δ. (2020). Συζητώντας και στηρίζοντας τα παιδιά και τους εφήβους για τον Covid-19:  Χρήσιμες επισημάνσεις για γονείς.  Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ. Για να δείτε το έντυπο πατήστε εδώ.

Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Λιανός, Π., Γεωργουλέας, Γ., Μίχου, Σ., Φραγκιαδάκη,  Δ., Αθανασίου, Δ. (2020). Συζητώντας και στηρίζοντας τους μαθητές για τον Covid-19: Χρήσιμες επισημάνσεις για εκπαιδευτικούς και σχολεία.  Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ. Για να δείτε το έντυπο πατήστε εδώ.

Χατζηχρήστου, Χ., Υφαντή, Θ., Λιανός, Π., Λαμπροπούλου, Κ., Στασινού, Β., Γεωργουλέας, Γ., Αθανασίου, Δ. & Φραγκιαδάκη, Δ. (2018). Επιστρέφοντας στο σχολείο μετά από την εμπειρία ενός καταστροφικού γεγονότος: Η περίπτωση της πυρκαγιάς. Χρήσιμες επισημάνσεις για γονείς προς μια περίοδο ανάκαμψης και ψυχολογικής προσαρμογής. (έντυπο). Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ. Για να δείτε το έντυπο πατήστε εδώ


Χατζηχρήστου, Χ., Υφαντή, Θ., Λιανός, Π., Λαμπροπούλου, Κ., Στασινού, Β., Γεωργουλέας, Γ., Αθανασίου, Δ. & Φραγκιαδάκη, Δ. (2018). Κατευθύνσεις για τη συζήτηση στην τάξη επιστρέφοντας στο σχολείο μετά από την εμπειρία ενός καταστροφικού γεγονότος:Η περίπτωση της πυρκαγιάς. (έντυπο). Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ. Για να δείτε το έντυπο πατήστε εδώ


Χατζηχρήστου, Χ., Υφαντή, Θ., Λιανός, Π., Λαμπροπούλου, Κ., Στασινού, Β., Γεωργουλέας, Γ., Αθανασίου, Δ. & Φραγκιαδάκη, Δ. (2018). Ψυχοκοινωνική υποστήριξη παιδιών και εφήβων μετά από φυσικές καταστροφές: Χρήσιμες επισημάνσεις για την ψυχοκοινωνική προσαρμογή παιδιών και εφήβων μετά από πυρκαγιά. (έντυπο). Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ. Για να δείτε το έντυπο πατήστε εδώ


Χατζηχρήστου, Χ., Υφαντή, Θ., Λιανός, Π., Στασινού, Β., &, Αθανασίου, Δ., (2017). Ψυχοκοινωνική υποστήριξη παιδιών προσφύγων στη σχολική κοινότητα.(έντυπο). Αθήνα: Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Gutenberg. 


Χατζηχρήστου, Χ. (2013). Ανάπτυξη Πολυεπίπεδου Μοντέλου Παροχής Σχολικών Ψυχολογικών Υπηρεσιών. Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας, Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής, Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Χατζηχρήστου, Χ., Κατή Α., Γεωργουλέας Γ., Λυκιτσάκου, Κ. & Υφαντή, Θ. (2012). Ψυχολογική στήριξη των παιδιών σε καταστάσεις κρίσεων. Με ένα επίμετρο για την οικονομική κρίση (έντυπο). Αθήνα: Εταιρεία Σχολικής και Οικογενειακής Συμβουλευτικής και Έρευνας. Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Χατζηχρήστου, Χ., Κατή Α., Λυκιτσάκου, Κ., Δημητροπούλου, Π.,  Λαμπροπούλου, Α.,& Μπακοπούλου, Α., (2009). Στήριξη των Παιδιών σε Καταστάσεις Κρίσεων, Η περίπτωση της γρίπης H1N1. Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Τυπωθήτω.

Χατζηχρήστου, Χ., Δημητροπούλου, Π., Κατή Α., Λυκιτσάκου, Κ., Μπακοπούλου, Α., & Λαμπροπούλου, Α. (2008). Στήριξη των Παιδιών σε Καταστάσεις Κρίσεων. Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Τυπωθήτω. 

Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Ο χωρισμός των γονέων, το διαζύγιο και τα παιδιά.  Η προσαρμογή των παιδιών στη διπυρηνική οικογένεια και το σχολείο.Αθήνα: Πεδίο.

Χατζηχρήστου Χ., (2014). Συμβουλευτική στη σχολική κοινότητα. Αθήνα: Τυπωθήτω Χατζηχρήστου, Χ. (επιμ.) (2012). Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα. Αθήνα: Gutenberg.