Bear, G. (2023). Βελτιώνοντας το σχολικό κλίμα. Πρακτικές στρατηγικές για τη μείωση των προβλημάτων συμπεριφοράς και την προαγωγή της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης. Επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης Χ. Χατζηχρήστου. Μετάφραση Α. Λαμπροπούλου. Εκδόσεις: Πεδίο.
Gottman, J. (2011). Η Συναισθηματική Νοημοσύνη των Παιδιών. Πώς να μεγαλώσουμε παιδιά με συναισθηματική νοημοσύνη. Ένας πρακτικός οδηγός για γονείς. Επιστημονική επιμέλεια Bear, G. (2023). Βελτιώνοντας το σχολικό κλίμα. Πρακτικές στρατηγικές για τη μείωση των προβλημάτων συμπεριφοράς και την προαγωγή της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης. Επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης Χ. Χατζηχρήστου. Μετάφραση Α. Λαμπροπούλου. Εκδόσεις: Πεδίο.ελληνικής έκδοσης και πρόλογος: Χατζηχρήστου, Χ. Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα.
Λαμπροπούλου, Α., Χατζηχρήστου, Χ., Ρούσσος, Π., Γεωργακάκου-Κουτσονίκου, Ν., & Υφαντή, Θ. (2023). Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για διαστάσεις ψυχοκοινωνικής και εκπαιδευτικής προσαρμογής κατά τη δεύτερη περίοδο της πανδημίας COVID-19, Νέα Παιδεία, 185, 44-56.
Χατζηχρήστου, Χ., Λιανός, Π., Λαμπροπούλου, Α.,Γεωργακάκου-Κουτσονίκου, Ν., Υφαντή, Θ., &Γεωργουλέας, Γ. (2021). Πολυεπίπεδη παρέμβαση για τη στήριξη των σχολικών κοινοτήτων στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19: Εμπειρικά δεδομένα και δράσεις Ψυχολογία (Ειδικό αφιέρωμα στις ψυχολογικές συνέπειες της πανδημίας COVID-19), 26 (3), 111-125. https://doi.org/10.12681/psy_hps.28855Χατζηχρήστου, Χ., Λιανός, Π.,
Λαμπροπούλου, Α.,Γεωργακάκου-Κουτσονίκου, Ν., Υφαντή, Θ., &Γεωργουλέας, Γ. (2021). Πολυεπίπεδη παρέμβαση για τη στήριξη των σχολικών κοινοτήτων στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19: Εμπειρικά δεδομένα και δράσεις Ψυχολογία (Ειδικό αφιέρωμα στις ψυχολογικές συνέπειες της πανδημίας COVID-19), 26 (3), 111-125. https://doi.org/10.12681/psy_hps.28855
Χατζηχρήστου, Χ., Δημητροπούλου, Π., Λυκιτσάκου, Κ., & Λαμπροπούλου, Α.(2009). Προαγωγή της ψυχικής ευεξίας στη σχολική κοινότητα: Εφαρμογή παρεμβατικού προγράμματος σε επίπεδο συστήματος. Psychology, Special Issue: Current Issues in School Psychology, 16(3), 381- 401.
Χατζηχρήστου, Χ., Μόττη-Στεφανίδη, Φ., & Δημάκος, Γ. (2009). (Επιμ.) Θέματα Σχολικής Ψυχολογίας, Ειδικό Τεύχος στη Σχολική Ψυχολογία, 16 (3). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Χατζηχρήστου, Χ., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Γεωργουλέας, Γ., Αθανασίου, Δ., Φραγκιαδάκη, Δ., (2023). Κατευθύνσεις για την επιστροφή στο σχολείο και στην τάξη μετά από την εμπειρία μιας φυσικής καταστροφής. Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ. Για να δείτε το έντυπο πατήστε εδώ.
Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Γεωργουλέας, Γ., Μίχου, Σ., (2021). Ενισχύοντας την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των παιδιών κατά την επιστροφή στο σχολείο στην περίοδο της πανδημίας COVID-19. Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ. Για να δείτε το έντυπο πατήστε εδώ.
Φροντίζοντας τον εαυτό μας και τους άλλους σε δύσκολους καιρούς (2021). Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ σε συνεργασία με τους Γιατρούς του κόσμου. Για να δείτε το έντυπο πατήστε εδώ.
Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Ο χωρισμός των γονέων, το διαζύγιο και τα παιδιά. Η προσαρμογή των παιδιών στη διπυρηνική οικογένεια και το σχολείο.Αθήνα: Πεδίο.
Χατζηχρήστου Χ., (2014). Συμβουλευτική στη σχολική κοινότητα. Αθήνα: Τυπωθήτω Χατζηχρήστου, Χ. (επιμ.) (2012). Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα. Αθήνα: Gutenberg.