A A A

Έρευνες - Εκδόσεις

GottmanJ. (2011). Η Συναισθηματική Νοημοσύνη των Παιδιών. Πώς να μεγαλώσουμε παιδιά με συναισθηματική νοημοσύνη. Ένας πρακτικός οδηγός για  γονείς. Επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης και πρόλογος: Χατζηχρήστου, Χ. Αθήνα :  Ελληνικά Γράμματα (σελ.256).

Doll Β., Zucker S. & Brehm K. (2009). Σχολικές τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα. Επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης και πρόλογος Χ. Χατζηχρήστου. Μετάφραση Ε. Θεοχαράκη. Εκδόσεις Τυπωθήτω.

Χατζηχρήστου, Χ., Λαμπροπούλου, Α., Γεωργουλέας, Γ., Λιανός, Π., & Υφαντή, Θ. (in press). Πολυεπίπεδη παρέμβαση για τη στήριξη των σχολικών κοινοτήτων στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19: Εμπειρικά δεδομένα και δράσεις. Ψυχολογία.

Χατζηχρήστου, Χ., Λαμπροπούλου, Α., Λιανός, Π., Γεωργακάκου-Κουτσονίκου, Ν., Μίχου., Σ. Υφαντή, Θ., Γεωργουλέας, Γ.(2021). Ψυχοκοινωνικές και εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική κοινότητα στην περίοδο της πανδημίας COVID-19: Σύνδεση εμπειρικών δεδομένων με δράσεις υποστήριξης και κατάρτισης. Νέα Παιδεία, 177, 13-32.

Χατζηχρήστου, Χ., Λαμπροπούλου, Α., & Υφαντή, Θ. (2020). Ψυχοκοινωνική υποστήριξη των σχολικών κοινοτήτων στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19: Πολυεπίπεδες δράσεις του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ. Νέα Υγεία, 109, 1-7.

Hatzichristou, C., Gari, A., Mylonas, K., Karitsa B. Tsiovoulou, A., & Giavrimis, P. (2014). Attitudes and perceptions of teachers for divorce and childrens' adjustment after parental separation, Social Sciences Tribune, 16 (63),80-105.

Hatzichristou, C., Gari, A., Mylonas, K., Tsiovoulou, A., Karitsa B. & Giavrimis, P. (2012). Perceptions and attitudes of students for divorce and childrens' adjustment after parental separation, Nea Paideia, 144, 131-146.

Χατζηχρήστου, Χ., Κατή, Α., Γεωργουλέας, Γ., Λυκιτσάκου, Κ., & Υφαντή, Θ., (2012). Ψυχολογική στήριξη των παιδιών σε καταστάσεις κρίσεων. (με ένα επίμετρο για την οικονομική κρίση). Αθήνα: Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Χορηγία: Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος 

Hatzichristou, C. & Lampropoulou, A. (2012). Psychosocial support of Roma students: Development of a multilevel model for providing school psychological services. Education Sciences, 261- 279.

Lampropoulou, A. (2009). Subjective youth’s wellbeing and coping. Contemporary Society, Education and Mental Health, 2 (5), 31-56.

Χατζηχρήστου, Χ., Δημητροπούλου, Π., Λυκιτσάκου, Κ., & Λαμπροπούλου, Α.(2009). Προαγωγή της ψυχικής ευεξίας στη σχολική κοινότητα: Εφαρμογή παρεμβατικού προγράμματος σε επίπεδο συστήματος. Psychology, Special Issue: Current Issues in School Psychology, 16(3), 381- 401.

Χατζηχρήστου, Χ., Μόττη-Στεφανίδη, Φ., & Δημάκος, Γ. (2009). (Επιμ.) Θέματα Σχολικής Ψυχολογίας, Ειδικό Τεύχος στη Σχολική Ψυχολογία, 16 (3). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Χατζηχρήστου, Χ., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Γεωργουλέας, Γ., Αθανασίου, Δ., Φραγκιαδάκη, Δ., (2023). Κατευθύνσεις για την επιστροφή στο σχολείο και στην τάξη μετά από την εμπειρία μιας φυσικής καταστροφής. Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ. Για να δείτε το έντυπο πατήστε εδώ.

Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Γεωργουλέας, Γ., Μίχου, Σ., (2021). Ενισχύοντας την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των παιδιών κατά την επιστροφή στο σχολείο στην περίοδο της πανδημίας COVID-19. Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ. Για να δείτε το έντυπο πατήστε εδώ. 

Φροντίζοντας τον εαυτό μας και τους άλλους σε δύσκολους καιρούς (2021). Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ σε συνεργασία με τους Γιατρούς του κόσμου. Για να δείτε το έντυπο πατήστε εδώ. 

Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Ο χωρισμός των γονέων, το διαζύγιο και τα παιδιά.  Η προσαρμογή των παιδιών στη διπυρηνική οικογένεια και το σχολείο.Αθήνα: Πεδίο.

Χατζηχρήστου Χ., (2014). Συμβουλευτική στη σχολική κοινότητα. Αθήνα: Τυπωθήτω Χατζηχρήστου, Χ. (επιμ.) (2012). Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα. Αθήνα: Gutenberg.